TESLİMAT ve İADE
DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
Ürününün değişimi veya iade ederken Eşkina Balık Taşı Kargosunun değişim ve iadesi için ürünün açılmamış olması Gerekir .Açılmış yırtılmış ürün kabul edilmemektedir.Değişim ya da iade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerin kullanılmamış paketi hasar görmemiş, tekrar satılabilir
özelliği bozulmamış olması ve tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile geri gönderilmesi gerekmektedir.
İPTAL İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım“ sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Hazırlanıyor” ya da “Kargoda” statüsünde değilse iptal ettirebilirsiniz. Siparişinizi sitemizin iletişim bölümünden bize mail göndererek ya da dilerseniz 0216 606 11 12 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşarak iptal edebilirsiniz.
DEĞİŞİM VE İADE SÜRESİ KAÇ GÜNDÜR?
Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. ürünlerimizin iade ve değişimi kargonun tarafınızdan teslim edildiği aynı gün içinde kargoya teslim edilmesi gerekmektedir. tesettür mayo Kişisel bakım ürünleri, takı, aksesuar ve kozmetik ürünlerin değişim ve iadesi kabul edilmemektedir.
KAPIDA ÖDEME İLE SİPARİŞ VERDİM. ÖDEMEYİ NASIL İADE EDECEKSİNİZ?
Kapıda ödeme ile gerçekleştirmiş olduğunuz siparişlerinizde nakit iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı faturanın arkasında bulunan iade talep formunda yazmanız gerekmektedir. İadeniz onaylandıktan sonra 7 iş günü içinde ödemeniz gerçekleşir. Ödeme yapıldığında mail ile bilgilindirme yapılmaktadır.
İADE ÜRÜNÜN GERİ ÖDEMESİ NE ZAMAN YAPILACAK?
Bize iade gönderilen ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra eskinatasciahmet.com tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve eskinatasciahmet.com'un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.